Bezplatný servis a poradenství

 

Vaši další návštěvu vám den předem připomeneme krátkou SMS zprávou...  Připravíme vám balíčky k narozeninám vašich blízkých vč. dárkového balení... Dárkové poukazy na jakoukoli proceduru či v hodnotě dle vašeho přání... A spoustu dalších výhod na vás čeká v našem salonu.

Kosmetické služby

 
 

Všeobecné podmínky kosmetického a vizážistického salónu Care & Beauty

 

Zde jsou pravidla, ke kterým se zavazujeme a garantujeme svým klientům:

1) 100% garance vrácení peněz v plné výši, pokud nebudete spokojeni s našimi službami.

2) Pokud se dostavíte na smluvený čas, nikdy vás nenecháme čekat déle než 10min. Během této doby vám nabídneme lahodnou kávu nebo čaj či vodu. Pokud byste čekala déle než 10 min, poskytneme vám kompenzaci dle našeho uvážení.

3) Zavazujeme se k poskytování vysoce profesionálního ošetření, přístupu ke klientovi a poradenství v řešení potřeb vaší pleti. Jsme vyškolené profesionály přímo z MALU WILZ a snažíme se udržovat své vzdělání na co nejvyšší úrovni.

4) Kabina bude vždy dokonale připravena na vaši proceduru a vždy řádně uklizena.

5) Pokud bychom z důvodu nemoci nebo jiného důvodu nemohly dodržet smluvený termín vaší návštěvy, vždy vás budeme včas informovat a nabídneme vám samozřejmě ihned náhradní termín.

6) Každý klient má  za užívání komplexní kosmetické péče u nás nárok na založení věrnostní karty  a čerpání jejích výhod.

 

A co očekáváme od svých klientů na oplátku?

1) Prosíme o dochvilnost. Pokud nepřijdete včas (akceptujeme 15 min), musíte pochopit, že i my máme závazky vůči ostatním klientům. Bude Vám nabídnuta jiná, kratší procedura, nebo Vaše vybraná procedura bude muset být zkrácena.

2) Jestliže se nebudete moci dostavit (nemoc vaše nebo vašeho dítěte či jiné vážné důvody), je potřeba vaši návštěvu zrušit co nejdříve. Prosíme, vyvarujte se rušení 1hod a méně před návštěvou. Respektujte naši práci a dejte prostor jiným zákaznicím, které by služby rády využily přednostně.

3) Dejte nám včas vědět, pokud si s sebou chcete vzít vaše malé dítě, abychom na to byly připravené a uzpůsobily tomu chod salonu.

4) Jako vstřícný krok a projev respektu k sobě i k naší práci vás žádáme o vypnutí (nebo alespoň ztlumení zvuku i vibrací) mobilního telefonu po dobu vaší návštěvy v salonu.

 

Pokud budete mít jakékoli dotazy ohledně všeobecných pravidel, nebo jakoukoliv jinou otázku, prosím neváhejte se nás kdykoli zeptat. Rády vám odpovíme na vše, co vás zajímá.

Děkujeme.